Jumaat, Oktober 20

throwback : ayden, sembilan bulan :)

salam..


antara irfan dan ayden, rasanya ayden ada iras2 aku kot..
tolonglah kata yaaaaa..hehe..irfan dan muka macam apaknya, ayden biarlah macam mak nya pulak kan..hehe

 3 beranak..


 ok, bulu mata & kening memang ikut mak..hihi

 kat school, waktu tidur dia ni memang tak menentu & tak sama dengan kawan2..
kawan2 tidur 2-3jam, dia kadang tak sampai sejam dah bangun pastu buat bising..
memang mulut dia lah yang terpaling bising..
nak elak kawan2 dia terjaga, cikgu2 bawaklah dia keluar dari bilik baby..
nak pergi kat abang irfan pon tak boleh, abang irfan tidur..sudahnya, kacau cikgu2 buat kerja jelah..hehe

baju mickey dari cikgu anis..
tqqqq anty..tapi irfan yang beriya nak pakai, siap nangis2 nak mikiiiii...huhu


.. myrah ..



Tiada ulasan: