Khamis, Oktober 19

throwback : ayden, bulan keempat :)


salam..
ok, update ayden ketika usia 4 bulan pulakk..
masa 4bulan, ayden dah boleh meniarap sendiri..
actualy, dia meniarap dari usia 3bulan..awal dari abang irfan..
yang aku perasan, perkembangan ayden lagi cepat dari irfan..biasalah kan, setiap anak bukannya sama..


 ibu bawak shinchan checkup 4bulan..hehe
berat sungguh eyebeg ibu tuuu..hukhuk
masih kekal sampai sekarang ye...huwaaaaa

 first day kat taska..
Alhamdulillah, ayden dapat masuk taska masa usia 4bulan..
abang irfan dulu, 8bulan baru dapat masuk..rezeki ayden awal..
tapi sedih jugak sebab baru sebulan pengasuh dia jaga, dah kena pisah..
umi (pengasuh) ayden baiiikkk sangat..
tq umi sebab jaga dan sayang ayden macam anak sendiri. :)


 ailioq leleh!
ibu banyak tak dapat makan yang diidamkan..hukhuk
tapi bila dah beranak, langsung lupa apa yang aku nak makan dulu..haha
kalau ingat, boleh gak cuit2 bagi ayden rasa tapi mmg lupa sungguh..hihi

sopan je tidurnya..
hakikatnyaaaaa..kuat nangis ini budakk.. 



.. myrah ..



Tiada ulasan: