Selasa, Oktober 24

throwback : ayden, 11 bulan :)

salam..
ok, kita dah berada di entry throwback ayden yang terakhir..hehe
esok birthday ayden setahun, hari ni kita tepek gamba2 dia sepanjang usia 11bulan.. :)


 maniiiisssssss :)

 Alhamdulillah, sebelas bulan ayden dah pandai jalan..
cepatttttt dari abang irfan..

 bab memanjat pon hebat jugak..
kalau setakat rak  ni biasa je, rak tv pon dia dah panjat sampai bahagian atas..
ni mesti tengok abang dia buat perangai macam tu..
lepas ni makin menyinga lah ibu, dah ada 2 boboy yang melasak..fuuhhhh

 feveret!
pantang nampak suis/plug


 budak kuat menangis 
dari newborn sampailah sekarang..
hahadoiii..mak is stressssss jugak kadang2..fuhfuhhhh




ok, tammaaatttt..
sambutan birthday ayden aku dah buat sekali dengan irfan time birthday irfan bulan lepas..
so esok kita nyanyi kat rumah jelah dik ye..hihi



.. myrah ..


Tiada ulasan: