Isnin, Jun 6

ramadhan 2016

Assalamualaikum wbt & Salam Ramadhan..
Selamat berpuasa semua..
Alhamdulillah, berpeluang untuk bertemu semula dengan Ramadhan untuk tahun ni..
semoga segala ibadah & kebaikan yang kita lakukan dalam bulan ni akan diterima & lebih diberkati..inshaaAllah.. :)

sehingga jam 2.00 petang ni, Alhamdulillah aku masih mampu berpuasa..
kalau ikutkan kelaparan, mmg dari pagi tadi perut dah berlagu tapi dah pujuk sikecik dalam perut ni supaya bersabar & jadi kuat macam abang ipan dulu..hehe
tadi ada jugak kawan yang tegur, katanya muka aku pucat & disuruh berbuka puasa dengan kadar segera..hehe..tapi aku ok je, baby ada kick2 jugak tapi aku masih mampu..
muka tu pucat sebab pakai makeup nipis2 tanpa secalit liptstik..heee
harap2 aku mampu teruskan puasa ni sepanjang ramadhan ini..semoga dipermudahkan.. :)



salam ramadhan dari kami bertiga / berempat :)


.. myrah ..

3 ulasan:

dada berkata...

Wah kak... tahniah. Da bpe bln

myrah berkata...

terima kasih dada, baru 20w.. :)

May Ann berkata...

Have a blessed festival all throughout!