Isnin, Januari 4

2K16 :)

2016
azam?
entah, tak fikir pulak cuma mengharapkan yang baik2 dan indah2 saja.. :)

 berharap juga supaya dapat menjadi isteri yang terbaik untuk cik abang ni..hee
daannn kalau boleh nak kerap masak macam dulu2..
ok, kantoi dah yang bini dia ni jarang masak..haha
yer, diakui sebab sikecik tu tak boleh mak dia hilang..
inshaaAllah yer bang, pasni kita kurangkan makan dekat luar..heee

berharap juga agar dapat menjadi ibu yang terbaaaiiikk untuk buah hati saya ni..
ibu yang penyayang & penyabar jugak..hihi
dah banyak akal, kadang2 boleh hilang sabar juga tapi jaraaannnggg lah kena marah sebab rasa dia ni macam comel sangatt..hahaha..ok, maafkan saya kerna terlebih2 memuji sikecik ni..huhu

irfan pon sila berazam juga yer,
kurangkan hobi menyelongkar barang ibubabah & jangan menyibuk bila ibu nak masak..sila sokong ibu untuk melaksanakan azam (memasak) untuk tahun ni.. ;)

untuk tahun 2015, terima kasih untuk segala yang indah2..yang pahit2 tu, tak ingatlah ada ke tak..hihi
kalau ada, biarlah ianya berlalu..
semoga yang indah tu, akan berterusan untuk tahun ni..

bye2 2015, hello 2016! 


.. myrah ..

Tiada ulasan: