Rabu, September 16

throwback : irfan, dua bulan! :)

selamat hari malaysia!
ok, meh throwback lagi gambar2 irfan time dia 2 bulan :)

perkembangan irfan time ni, dia dah pandai senyum & ketawa bila kita berbual dengan dia..
mengiring pulak, sikit2 je..macam mengiring tak mengiring sangatlah..hehe


 hari pertama balik putrajaya lepas 2 bulan duduk rumah nenek..
time ni, dia macam mencari2 jugaklah suara nenek atok..selalunya rumah bising, tetiba balik putrajaya terus sunyi sepi..mak dia pon kesedihan jugak sebab kena tinggal sendiri lepas tu..hee





 first time berjaya masukkan jari untuk dihisap..hee
selalunya dia hisap sarung tangan sampai basah lencun, terus mak tak pakai kan lagi..biar je tangan tu bogel..hehe..lagipun baik untuk perkembangan dia kan..jangan pakai sarung tangan lama2..



 terpaliiingg suka dengan air..
hari kedua lahir je nangis time mandi, time tu nurse yang mandikan sebelum keluar ward..
lepas tu sukaaaaa mandi & sampailah sekarang..
masuk kolam pon ok, mandi laut pon ok..gud boy!




ghinduuu ipan dobot!


.. myrah ..
 

4 ulasan:

misz sheyla berkata...

eee...dobotnye...geram auntie tngok..klau jumpe ni dah gomol2 dah ni..

orked violet @ SYA berkata...

eeeeee....kite taksabaaaa nak ade baby tgk ipan nihhhh. doa kite yaanggggg...! =)

myrah berkata...

sekrang dah tak berapa nak dobot lagi la anty sheyla..hehe

myrah berkata...

inshaaAllah..akan tiba harinya nanti ye sya :)