Isnin, September 21

throwback : irfan, 7 bulaaann.. :)

irfan 5 bulan, bawak bercuti naik kereta ke PD
irfan 6 bulan, bawak bercuti naik flight ke Langkawi
irfan 7 bulan pulak bawak berjalan naik bas ke Baling Kedah..
ha, hampir semua jenis transport irfan dah pernah naik ye..
ok, lepas ni ajak babah naik feri pulak yer nak..hee

 dalam bas, kemain tidur macam kan tidur atas katil..1seat dia punya sorang..


 tidur tetap melasak, sehingga sekarang..

 ibu belanja irfan pizza tapi ipan dapat makan mushroom sup je sikit..hee



 7bulan, suka tarik perhatian perempuan..
kemain menggedik dia tau..



 baru2 nak belajar duduk.

 hello kitty??
mak tak belikan ye, dapat free dari mcD..hehe


 habit time ni, suka buat muka & bunyi yang suspen..

 7 bulan, ipan dah boleh maju kedepan..yeayy!!
time ni duk mencari babah yang baru balik kerja..





.. myrah ..

Tiada ulasan: