Rabu, September 23

throwback : irfan, 11 bulan :)

ok, ni entry throwback yang terakhir..
akhirnyaaaa..hihihi



 anaqiaaaahh..hehehhee

 jari tu, sukaaaaa tunjuk camtu..

 suka dapat kerusi makan sendiri, dah boleh join ibubabah makan kat meja..hee

 swiminggggg..kali ni bawak mandi laut pulak..
tak takut, tapi irfan tersangat suka..
tapi bila tertelan air masin, terus bluur muka tu..hikhik

 balik school wajib makan 2keping biskut..


 sekarang suka sangat main dekat tingkap..
kejap2 duk selak langsir..kadang bangun tidur, terus je merangkak ke tingkap tu..


 siapa budak masham angkat tangaaann...
saya!ok, memang masham..ibu suka! ;)

 perangaiiii..haha

budak pokok kelapak..hihi 
rambut dah panjang, nak potong sayang sebab rambut halus 
niat lepas birthday dia baru potong..kalau ibu tak berat hati lah..hehe

 ok, next entry?
muhammad irfan anaqi turns 1! :D


 ok, dikesempatan ini jugak saya sekeluarga mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha..




.. myrah ..
 

1 ulasan:

cik mah berkata...

Cute2 gmbr ipan...fotogenik...nmpk kamera je beraksi ek...