Selasa, September 22

throwback : irfan, 10bulan! :)

usia masuk 10 bulan, irfan jadi seorang budak yang kuat makan..
Alhamdulillah..mula2 dulu risau gak sebab dia jenis yang taknak makan tapi sekarang senang je..
tak tolak2 makanan lagi..





kegemaran dia, upin ipin!
kalau dengar lagu je dah excited..
satu lagi yang dia suka, lagu stawbery karipap..
kan selalu keluar kat chanel 611, dah selalu dengar, terus suka..hehe

satu lagi kegemaran sikecik ni, kasut
kadang dibagi peluang untuk pilih kasut atau toys, dia akan pilih kasut..
kasut lagi best agaknya..huhu

upin ipin apiiinn..


dah besar pon hisap jari lagi...sabar la ipan, nanti ada rezeki dapatlah awak adik.. :p


irfan ikut ibu pergi kursus tapi duduk kat bilik jelah dengan babah..
bosan sampai mengamuk..masuk swiming pool terus gembira
lepas tu mengamuk balik..hehe



layan upin ipin lagi..hehe


.. myrah ..

1 ulasan:

cik mah berkata...

Ipan mcm muka jepunlah...putih n gebu...