Rabu, Julai 15

menjelang hari raya

15/7/2015 bersamaan 28 Ramadhan 1436H

salam..korang masih bekerja ke?
aku masih lagi kerja, tapi rasa macam jasad je kat office ni, hati semua dah sampai seremban.hehe
inshaaAllah, malam ni akan balik seremban..
sepatutnya tahun ni turn beraya sebelah suami di jb tapi disebabkan suami kerja sampai raya ketiga, kita berayalah di seremban..yeayy!!hihi
macam tahun lepas, suami kerja syif malam so tak berapa nak kisah sebab pagi raya pertama & kedua dia ada je kat rumah & boleh beraya macam biasa..
takpe bang, raya haji ni kita balik jb ye..tahun depan pon raya kita balik jb ye, kalauuuu awak tak kerjalah..kalau nak kerja pon takpe..hikhikhik

perasaan nak sambut syawal tahun ni?
excited!
kenapa?
sebab ada irfan!yeayy!
 nak bawak irfan kutip duit raya..hehe..tapi belum raya pon irfan dah dapat duit raya..jeles ibu..hee

inshaaAllah tahun ni merupakan tahun ketiga beraya sebagai isteri..daaannn sebagai ibu juga..Alhamdulillah..
tahun pertama, beraya berdua..
tahun kedua, beraya berdua + sikecik dalam perut
tahun ketiga, beraya bertiga..lengkap! :)


dikesempatan ini, saya sekeluarga ingin mengucapkan
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin :)

 
irfan nak balik kampung!
hati2 ye semua, ingatlah orang yang tersayang :)


.. myrah ..

1 ulasan:

cik fadh berkata...

selamat hari raya ifran...nk duit raya dtg melaka raya uma adik naurah ea..hehe