Isnin, Januari 5

selepas 98 hari~


 Assalamualaikum wbt..
5 januari 2015, selamat tahun baru semua!
selepas 98 hari bercuti, hari ni dah mula kerja semula..
phewwww..kemain malas nak bangun pagi tadi, tambah2 pulak kena bangun awal dari biasa..tapi ku gagahkan jugak..dannnnnn paling sedih nak kena berpisah sekejap dengan si kecik tuu..
hari2 dah sedap berkepit kan.hukhuk


 si kecik ni dah berusia 3 bulan!
kejap je masa berlalu kan..hehehe


ok lah, dapat jenguk kejap je sebelum start buat kerja yang macam ingat tak ingat je cara nak buat..hihi..paling melampau kan, password emel pon boleh lupa..adehhhh...


.. myrah .. 


7 ulasan:

cik fadh berkata...

alahai comelnye..mmg copy paste muke mak ayah die betol..huhu

*wink* berkata...

dear...still stay kt putrajaya ke..ingt nk jmpa nnt

*wink* berkata...

dear...still stay kt putrajaya ke..ingt nk jmpa nnt

myrah berkata...

fadh : kannnn..kadang rasa macam tgk dukung dr sendiri atau diri suami ku pulak..hikhik

myrah berkata...

ana : yup..kat putrajaya skarang..meh lah jmpa :)

NFAM berkata...

tomey nye dia.. mate nye, muka nye, copy paste muka ayah dia..;)

cik mah berkata...

Comel...SM muka mak ayah nya...besar dah...