Isnin, Jun 2

selamat pengantin baru atiqah & farhan!

Alhamdulillah..sorang lagi sahabat dari sekolah menengah & politeknik selamat bergelar puan..
yang juga merupakan orang kuat untuk majlis pertunangan & perkahwinan ku..
tanpa dia, tiadalah hantaran2 & handbouquet yang cantik & murah2 ituuuu untuk majlis ku...hehe

selamat dinikahkan oleh ayahnya pada 30mei2014 tapi sedih sebab tak dapat hadir
time aku nikah dia ada, tapi time dia nikah aku tak dapat pulak nak datang..so sorry... :(

 majlis persandingan sebelah perempuan diadakan pada 31mei2014 di seremban
disebabkan suamiku kerja syif petang pada hari tersebut, terpaksalah rushing2..nak lepak lama2 pon tak boleh..


 sebelum ke rumah pengantin, kita singgah rumah nenek dulu..jumpa si kecik ni..
baru nak menjengah ke usia 4bulan tapi kemain semangat!mengah maklang awak ni tau..hehe
hope anak yang bakal lahir nanti akan sihat seperti faiq naufal juga..tapi kalau semangat macam ni, mmg amighul jela yang kan mendukungnya..hihi


 bersama 2 orang bakal pengantin..eheemmm!!
nampak macam aku lagi kurus dari dorang kan..
sebenarnya tidak, mereka lagi slim dari aku..hihi..

 si pengantin yang cantik!
hanya sewa pelamin & makeup saja..baju & lain2 semua sendiri..
kos untuk baju adalah sangat2 murah..dan tersangat2 berbaloi..
kenapalah time aku tunang tak jumpa dress macam ni..terasa membazir pulak keluarkan duit yang banyak untuk baju tunang itu duluuuu..hukhuk

 kami ex-poliPD..hehe
3bini orang & 2 bakal bini orang..sooooonn..

 ok, kat sini dah nampak siapa yang paling semangat!hehe

 paan + atiqah

tahniah korang!semoga kekal hingga ke syurga & dikurniakan zuriat yang soleh & comel2 belaka..
nanti boleh bff kan anak2 kita pulak..hee ;)



nextttttt?

cik intan ni pulak..tak sabar nak tunggu!
harap aku tak berapa nak sarat sangat time wedding kau nanti..hehe



.. myrah ..

1 ulasan:

Fiza Basman berkata...

Salam..Fiza pertama kali kunjung ke blog ini ^^. Tahniah untuk kwn myra..fiza dulu pun poli tapi Polikk la. hehe