Jumaat, Disember 20

jumaat

kalau tahun lepas, ketika ini aku sedang menanti detik 3.30 petang untuk dinikahkan dengan suami..hehe
dalam waktu sekarang juga, aku masih boleh bergaduh dengan adik aku dan risau pasal rombongan pengantin lelaki yang datang dari KL & JB sebab ada yang sesat..orang lain nak nikah, muka kena senyum je kan, aku lain cerita..masam je..pastu duk menyendiri..hihi..macam2 fikir, tak rasa diri ni bakal menjadi isteri orang sebab perasaan berdebar tu tak muncul2 sampai lah imam panggil keluar..hehehehehe
dah hampir setahun berlalu, inshaaAllah esok merupakan anniversary kami yang pertama.. :)


.. myrah ..

Tiada ulasan: