Rabu, September 4

lelaki pegang handbag pasangan?

korang dengar tak hot fm pagi ni..dorang bincang pasal lelaki macho pegang barangan wanita, hancur!ha, lebih kurang mcm tu lah tajuknya..
dalam situasi aku, dulu sebelum kahwin aku tak suka amirul pegangkan handbag aku..
jarang sangatlah mintak dia pegangkan, even paper bag shoping, semua aku pegang sendiri..eh, ke suami aku yang tak gentleman??kehkehkeh :p
tapi paperbag tu normal lah kan, tapi handbag tu yang aku rasa mcm mengada sangatttttlah perempuan tu bila benda wajib yang kau selalu bawak ke hulur hilir, mintak pasangan yang pegangkan..bukan pegang sekejap, tapi bawakan terus..nanti mulalah aku mengomel dekat amirul "tengok tu, handbag pon nak suruh bf bawakkan..syg tak pernah suruh b bawakan pon"
tapi amirul buat muka selamba je, tak layan pon sebab aku dah banyak kali mengomel mcm tu..hihi

tapi.........................................
lepas je kahwin, terus ada perubahan pada diri..suka suruh suami pegangkan handbag..hihihi
tapi kalau tak suruh pon, si suami sendiri yg ambil & bawakan..terasa seronok pulak..
dulu tengok lelaki bawakan handbag gf, rasa menyampah..tapi sekarang tengok suami sendiri bawakan handbag bini dia ni, rasa mcm matanggg sangat!eh, ada kaitan ke?hahaha
tapi takpelah kan, handbag aku berat pon sebab ada barang2 dia sekali..so berganding bahu lah bawak handbag tu..hehehhee :p

muka redhooo..hehe

tapi time ni bukan aku yang suruh ya, dia ambil sendiri sebab tengok bini dia sibuk nak bergosip, bergambar dgn GRYC..


.. myrah ..

2 ulasan:

dada berkata...

klau dah husband n wife look so sweet lah kak. klau baru bercouple tu mcm ....eee knpe pompuan tu mgade.heeee

myrah berkata...

kannnn..ok,pndapat kita sama..!hihi