Selasa, Julai 2

1julai2013

 walaupun hari ni dah 2 julai, aku tetap nak cerita pasal 1julai jugak..hihi
takde apa yg nak diceritakan pon sebenarnya cuma nak mengingati tarikh yang bermakna tu.. :)
semalam, 1 julai 2013 merupakan anniversary kami yang ke 4..wehoo!hihi
walaupun dah kahwin, tetap wajib ingat tarikh tu sbb semuanya bermula pada tarikh tu kan... ;)


awal berpacaran 

awal perkahwinan :)


tiba2 terbaca balik kisah kami yang berepisod dulu   klik sini
hahahaha..mcm hapeee je cerita aku tu..yela, budak2 lagi kan time tu..hihi

love you boyprengg!! :D



.. myrah ..

Tiada ulasan: