Ahad, Jun 16

family trip 2013_pangkor island #part1

as salam...gigih malam ni aku update blog..tak menyabar nak update sebab takut tak sempat..yela, 3 hari berkursus..banyak kerja tertangguh kat office..huhu
so sebelum aku lupa cerita2 yang aku nak cerita kan, baik aku update dengan kadar segera walaupun dah seminggu lebih berlalu..hehehe

6-8 Jun lepas, aku & family telah cuti2 malaysia di pulau pangkor..ok, utk pertama kalinya aku dapat jejak kaki kesana.heee..kitorang pergi dalam 34 org kot, dengan menyewa sebuah bas..ha, mmg dah jadi lumrah  family aku, kalau nak buat trip mmg akan sewa bas..sonang, sekali jalan!  

kitorang gerak dari seremban dalam pukul 10 pagi, sebenarnya dalam pukul 3 dah boleh check in tp seperti biasa, family aku kalau berjalan jauh mesti banyak hentian yang kitorang berhenti..last2, sampai ke jeti lumut dalam pukul 4 ptg..fuuhh!

capture by suamikuuu

gambar gegau hasil dari tangan isteri.. :p


kerabat..hehe

bersama nenek, mak & makcik..seronok tgk nenek gembira masa holiday ni.. :)

same ke???

mak & makcik :)


my handsome boy :p

chalet kami..err..tapi dah lupa nama...hee


sampai chalet dalam pukul 5.30pm..terus masuk bilik & rehat..malam lepas maghrib carik makan dekat tepi pantai, cuci mata & servay harga barang..
chalet kitorang dekat teluk nipah, dari chalet jalan nak keluar menuju ke pantai dalam 100meter..
lokasi yang strategik.. :)


.. myrah ..

Tiada ulasan: