Isnin, Mei 6

Dari selasa hingga ahad.. :))

konon je aku tak dapat jumpa suami 3 minggu gara2 kena pergi kursus & PRU tapi minggu lepas, selasa malam aku dah angkat kaki balik jb..hihi..rabu cuti labour day, khamis jumaat aply cuti rehat..
kalau fikirkan baki cuti, mmg taknak tapi bila fikirkan suami, wajib aply gak..hihi..
lagipon bukan aku yang mengada2 nak balik, suami jugak yang request..so alasan untuk balik adalah kuat..kehkehkeh :P



sepatutnya plan nak balik seremban dari jb, hari jumaat tapi bila dah jmpa amirul, reti pulak nak balik awal kannnn..so decide nak balik pagi sabtu, sekali nak beli tiket bas, sold out okeee..yang ada cuma 7.30 pm
beli jugak tapi ayah aku bising, tak bagi balik malam sebab waktu kemuncak katanya..takut apa2 jadi malam tu..huhu..so redha, jual balik tiket tu & beli tiket hari ahad pagi..nasib baik ada lagi & sempat balik sempat tuk mengundi, kalau tak lagi 5 tahun baru aku dapat mengundi..huhu
bila dah cuti lama, hari ni adalah tersangat malas untuk pergi kerja..tambah pulak mengantuk yang hamat sebab tunggu result PRU malam tadi..huwargghhh~~


.. myrah ..



Sent from Samsung Mobile

2 ulasan:

cha berkata...

i pun tunggu result dgn harapan ada cuti la sekali takde huhu

myrah berkata...

kannn.. beriya tunggu last2 tak anounce pon pasal cuti..hukhuk