Khamis, April 18

wedding review : outdoor photoshoot (majlis resepsi)

assalamualaikum wbt..masih tak habis2 lagi nak update pasal wedding yang hampir 4 bulan berlalu..
mcm manalah nak habis cepat, bila datang rajin, sehari sampai dua entry, bila datang malas, seminggu menghilang..hehe..ya, mmg sangat malas sekarang..tapi baca blog2 korang masih rajin.. :)

disebabkan seminggu aku menghilang, hari ni aku nak letak gambar banyak2..
untuk kenangan kononnya, hakikatnya aku yang sememangnya syok tengok gambar kahwin sendiri..hihi..ampuuunn... ;p

untuk sesi outdoor selepas majlis resepsi di seremban, dalam pukul 4pm kitorang gerak ke area bandar seremban..rasanya tempat ni mmg popularlah untuk orang2 soghomban buat photoshoot sbb tempat2 yang menarik agak terhad kat sini..huhu
 lokasi di perpustakaan lama seremban..time photoshoot ni pon ada lebih kurang 7 pasang pengantin lagi tapi kami je yang bercolour pink..hee


























 











masa photoshoot ni banyak gambar yang aku rasa mcm entah apa2 je sebabnya aku asyik gelak & senyum sumbing je..aku maluuuuu tu yang tak boleh fokus tu..ha poyo kan ayat aku..hikhik
nasib baik la geng OP adalah sangat sporting..

hoiishh..rindunya moment2 ni..rasa macam nak ulang balik je tapi memang mustahil je kan..
so korang yang akan berkahwin nanti, beter korang belajar senyum & berlakon dari sekarang..buang juga sifat malu, kalau tak confirm jadi macam aku..hihih :p



.. myrah ..

11 ulasan:

cik enul berkata...

boleh tahan ramai perantin pada hr tuh ye..walaupun org n9, tak pnah pun poie pustakaan niyh..hahaha...btw, cantek2 gambar...

cik fadh berkata...

lokasi pemes ! hihi..sume gmbr cntik2..baju akk cntik lah..org kurus cntik la..fadh ni temok temok acane la nnt..haha

myrah berkata...

cik enul : thank youuuu..takpe, next time bole photoshoot suka2 kat sini ea..hehe

myrah berkata...

fadh : thank youu bride to beeee..hee..ala, sempat lagi ni nak menKecik kan diri tu..kalau mcm skang pon comel jek, boleh dsign baju sendiri..hehe

cik mah berkata...

Cantiknyer...semuanyer cantik2...

myrah berkata...

thank you puan mah :)

Fifi Nadhrah berkata...

salam kenal dari fifi..

tahniah.. selamat menjadi isteri..

myrah berkata...

t.kasih fifi :)

bintanghati berkata...

semuanya cantik2:.. kan selamat sudaa.. hihi..

myrah berkata...

thanks pn bin..dah 5 bulan selamat..hihi

Tanpa Nama berkata...

buat gambar tunang pon cantik gak ni..hihi