Selasa, April 30

Tahniah fazilah!

yeaayy!!my bff dah sah bergelar tunangan orang ahad lepas..seghoonok tgk orang tunang, terus teringat kenangan lama..hihi

minggu lepas kan aku kena pergi kursus dekat penang dari khamis sampai sabtu..sabtu malam baru sampai putrajaya & pagi ahad tu awal2 lagi aku dah balik seremban..excited kan..hehe
konon nak datang awal, nak bergambar sakan dengan si pentunang orang tu dalam bilik tapi sampai2 je kt rumah dia, rombongan dari pihak lelaki dah sampai..rombongan sampai awal sebab dorang ni berjiran..hihi..senang ek, takyah nak fikir kesesakan, sesat dll..mcm kes aku dulu..hee

bila jumpa je fazilah, tak sampai 2 minit sebab dia dah dipanggil keluar..
so, bergambor dengan cik intan jela..hehe
nak keluar dari bilik dah tak boleh sebab ramaiiiiiii sangat kat luar tu..macam dah majlis nikah aku tengok.hehe








kami..!! :D





tahniah fazilah..semoga perjalanan korang menuju ke bulan november nanti akan dipermudahkan..InshaAllah.. :)

sumber gambar dari hp sendiri, kawan2 & photographer..


Sent from Samsung Mobile

2 ulasan:

cha berkata...

comelnya u. salam kenal ^_^

myrah berkata...

slam kenal juga cha :)