Selasa, Mac 26

wedding review : the hantarans

 ok, hari ni nak review tentang hantaran dari kedua-dua pihak..kami setuju untuk bagi 7 berbalas 9..
tapi hantaran ni tak termasuk gelang (batal air sembahyang) & cincin (utk amirul)..

dari mahirah kepada amirul :

buah

persalinan 

sirih junjung 

kasut

cookies

cupcakes

samsung tab


wallet & belt

perfume 


dari amirul kepada mahirah :


telekung & buku 

sirih junjung 

kek 

handbag

smartphone

perfume


buah



keseluruhan


untuk hantaran yang pihak aku bagi kepada amirul, telah dibikin oleh my bff..
dia jugak yang telah membikin hantaran tunang aku dulu.. :)
dan hantaran dari pihak amirul kpd aku pulak dibikin oleh kakaknya..
suka dengan hantaran yang kakak amirul buat..cantik & nampak soft je..
yang atiqah buat untuk aku pulak, semestinya jugak aku suka..
dulang hantaran aku guna cermin & lilin dari ikea..konon boleh guna balik untuk deco2 rumah tapi sampai sekarang nan hadooo..stil tersimpan dalam stor..hihi
takpelah, tunggu mood berdeco2 datang nanti baru buat..hee 



.. myrah ..

2 ulasan:

cik mah berkata...

Semuanya cantik....

myrah berkata...

tq puan mah! :)