Jumaat, Mac 29

wedding review : button badges + doorgift + DIY

salam jumaat!hari yang sangat dinanti-nanti kan semua termasuklah aku..
nak jumpa suami lah katakan..hehe
hari ni aku nak review tentang benda2 kecik spt button badges, stiker, centerpiece yang aku rasa kalau takde pon boleh tapi last minit aku bikin kasi ada jugak dan doorgift..

first, tentang button badges..button badges ni aku dapat free sebanyak 20pcs sebab aku tempah TQ stiker dari stikerku.com..dorang buat promo, 1000pcs stiker akan dapat free 20 button badges..tapi promo dorang sekarang akan dapat free 30 button badges..wahhh..ini tidak adil!hehe
20 button badges tu aku hanya buat untuk family, bff & pengantin..hee
untuk saudara2 yang lain just beli bunga yang pin dekat baju tu je..err..aku dah lupa namanya..tapi korang tau kan..hee
untuk stiker, tiada gambar, lupo nak snap..huhu
eh, aku order stiker dlm 1500 kot tapi aku dapat maybe 2000pcs..terlampau banyak lebih..siap boleh letak dekat doorgift untuk kanak & kat rumah sekarang still ada banyak..nak buat ape tu..hehehe

emak pengantin & ayah pengantin :)

bff :)

kami si perantin yang punya..hehe


untuk doorgift, bunga pahar untuk letak dekat pelamin aku beli dekat nilai3..benda pertama yang aku beli lepas tunang..mak aku cakap beli sikit2, nanti takde lah duit tu rasa macam air je yang keluarkan..yer, mmg betul mak..tapi makin dekat dengan majlis, makin banyak duit yang keluar..haiyakk --'

 bunga pahar aka kupu2 telur..hehe 
pink + purple

 doorgift untuk tetamu, tiada perbezaan untuk semua..sebab semua yang dijemput adalah VVVVVIP..hehe
semua dapat telur + mineral water + cookies & jar

sebelum ni aku dah pernah buat entry pasal doorgift ni..boleh rujuk kat sini ye..


gift untuk kumpulan marhaban pulak aku cuma buat dalam 30 saja..
aku bagi tasbih, yasin & bunga telur..semuanya made from mydin & beli beberapa hari sebelum majlis..
untuk kanak-kanak pulak, bagi gula2 yang diisi dalam bekas apple lady..hehe (dua2 ni takde gambar..huhu)


 untuk majlis aku jugak, takde apa yang aku DIY pon sebabnya tangan aku bukanlah jenis yang berseni..hehe..yang mampu aku buat hanyalah...................

centerpiece untuk meja VIP aka rombongan pengantin 

dan juga ini!hehe




memang tak membanggakan langsung ek..peduliklah, daripada banyak DIY yang aku bikin, lagi banyak kecacatan dalam majlis aku kot.hihi

ok, itu saja..! :)



.. myrah ..

Tiada ulasan: