Jumaat, Mac 15

kami yang dimamah usia......

ni yang dikatakan takde kerja nak buat kat tempat kerja..hihi
habis digodeknya segala app kt hp tu..pastu jumpa app ni..




mcm ni lah muka kami bila dah berumur 59 tahun..hihi..tapi mcm teruk sgt je..macam dah 80 tahun je kan..
hantar gambar ni kat amirul, katanya seram..haha..tak boleh terima kenyataan lah tu yang bini dia ni nanti akan berubah wajah seperti ituuu..
 muka aku dah mcm muka mak & nenek aku tapi mirul tak macam muka abah die pon..heheheh


.. myrah ..

Sent from Samsung Mobile

4 ulasan:

cik fadh berkata...

hahaha ape nama app ni kak??

mmg mcm org umor 80 pown..kalo 59 mcm ni, kerajaan pown nyesal lanjutkan umur pencen ke 60..kakaka

myrah berkata...

hahahaha..kannn..akk pon xingin pergi kerja lagi kalau dah mcm ni rupanya..
ni app aging booth..

dada berkata...

bole tahan seram bab tengok kedut tu. hihi

myrah berkata...

akk sendiri seram tgk muka sendiri..hihi