Khamis, November 8

koleksi bertambah --"

semalam demam baru nak muncul, aku dah terus pergi klinik dan ini lah hasilnya



koleksi ubat bertambah!!

balik rumah, makan ubat dan terus pengsan sampailah pak tunang call..
kalau xcall, mau terlajak tidur sampai ke pagi ni..hehe
aku rasa ubat ni takde kesan pon, demam aku tetap mcm semalam..flu, sakit tekak semuanya sama je, takde pengurangan..


bangun tidur, bukak tv terus terliur tengok iklan mcD ni..
haiishh..siapalah yang baik hati nak belikan aku mcD ek......


.. myrah ..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 ulasan:

Miss Sapera berkata...

epo tuh dok bg sekali ke?hehehe

cik fadh berkata...

alaaa siannyer org darah manis ni..jage keseihtan lek lok kak..majlis da dkt ni..hihi

myrah berkata...

miss sapera : untungnya laaaa kalau epon tu dapat sekali..haevennnnn!hehe

myrah berkata...

fadh : hehehe..awk pon same fadh, mjlis kte srentak kan..hehe ;)