Selasa, Oktober 23

hantaran doneee!

Alhamdulillah, barang hantaran untuk aku dah selesai..
untuk aku sebenarnya dah lama kot hampir selesai cuma tinggal 1benda yang mmg planing nak beli bila dah dekat2 dengan majlis tapi time amirul dtg 2minggu lepas, terus je pegi beli..sonang..

untuk amirul pulak, satu je lagi yang xde, itu pon dia plan nak beli bila dah dekat2 majlis jugak..
hari tu just beli yang penting2 je..itu pon lepas dah kena kerah & desak dengan aku..kalau tidakkkkk..sampai kesudah lah tak selesai..hoiishh!

satu untuk amirul

satu untuk mahirah

eyh, sikit je barang kami kan..muat2 dalam 1 paper bag untuk setiap seorang..hehe
yela..hantaran pon barang2 biasa je & cuma 7 berbalas 9 dulang..
by next week, brg2 untuk amirul ni aku dah boleh bagi kawan aku sbb hantaran aku nanti, dia yang akan buatkan..aku malas nak fikir..heheee...


Ya Allah, hanya pada Mu aku bermohon, kau permudahkanlah urusan dan perjalanan kami.... 



.. myrah ..


4 ulasan:

khadijah berkata...

myrah same ngan dijah senang 7 berbalas 9 tak payah banyak2 kan, ni pun gubah simple2 je dear asal nampak cantikkan :) semoge same2 urusn kt dprmudahkan..amin :)

myrah berkata...

Aamiin.. :D

Eca Dwinky Asha berkata...

best ye org bertunang ne.....sy lama lagi....uwaaa.

myrah berkata...

hehe..akan tiba jugak nt.. ;)