Khamis, September 20

yang mana satu pilihan kalbu??

hadooiii..poning kepalo mikir nak beli yang mana satu..
mcm nak note tapi besar sgt, nak s3 tapi xcukup besar sgt..eyh??
confuse..hihi

aku suka je sebab skrin besar tapi nanti nak bwk mcm susah kan..



ni pon ok jugak tapi lagi minat colour merah...pak tunang pon suggest tuk beli yang ni...



kalau korang, suka yang mane ek??huhu



.. myrah ..

6 ulasan:

mamabetty! berkata...

ipong 5..huhu =)

myrah berkata...

hehe..perlu mencari sponsor tuu.hee

cik fadh berkata...

s111 la kak..best !..tgok org bawak tab, kadang mcm rimas je nk bwk ke hulu ke hilir..note bru ni besar mcm tab lebih kurg kn..besarrrrr..

❤Cik Myra❤ berkata...

s3 kot..sebab majoriti kate s3 more better than note...
senang2 pakai iphone jela..ade geng :p

myrah berkata...

fadh : aah la..kalau besar mcm tab 7.0 boleh terima lagi tapi besar mcm tab 10.1..godangggg sgt..

myrah berkata...

cik myra : hehe..best ea ipong?kena carik tukang sponsor lah kte..hihi