Rabu, September 26

kek idaman?

ini perihal kek kahwin..kek ni bukan untuk hantaran tapi untuk dipotong selepas majlis makan beradab..hehe
mula2 aku xpikir sangat bab kek ni sbb selalunya pihak katering akan sediakan kek...even kek biasa tapi cantik jugak yang pihak katering sediakan, bertingkat lagi..hehe

tapi hari tu mak bagitau yang pihak katering xsediakan kek sebab dorang dah tukarkan kek aku tu dengan ice cream dan cendol untuk tetamu..so aku redho jela, kiranya rezeki untuk tetamu la tu..

lepas tu terfiki2, perlu ke tidak kek ni nanti ek..aku takut nanti dok sibuk makan, amek gambar sume, kek langsung dilupakan..xpasal2, lepas majlis baru terigat tentang keberadaan kek tu..mcm kes wina kan...hehee
so sekarang dah jadi 50-50..kejap nak, kejap xnak..tapi mcm nak jugakkk...hihi

ok2, meh tengok kek yang menjadi idaman aku ea..heee ;)









suka!mengikut tema.. :D

suka jugak!mengikut tema amighul..hee 

setingkat sajo tapi ok jugak..

so colourfuuuuul..geram!

cantik jugak colour hijau kan... :)

sweet je kek ni, simple tapi nampak eksklusif..
nak suka jugak lah!

alorh, comelnyaaa..
mmg sampai selesai majlis lah aku xnak potong sebab sayang..hihi

ini pon sweeeet & simple tapi tinggi sangat lah pulak..


cantik kan kek2 ni, rasa2nya sedap x??hehe..
kalau kat aku, cantik menjadi keutamaan, sedap nombor 2..hihi
tapi aku rasa mesti sedap, kalau x, xkan lah ramai yang tempah kan..hehe
sape2 yang berminat, korang boleh terjah fb cakes & cuppies heaven..


so korang rasa perlu tak kek ni?
kalau perlu, ada sesiapa yang bermurah hati nak sponsor???
hihi..okbaii!


.. myrah ..

6 ulasan:

cik fadh berkata...

same je, fadh tgah dok survey kek tunang..hihi

myrah berkata...

ha, survey jgn xsurvey..hehe

Cik Puan Tee berkata...

masa my wedding, i choose icing cake daripada fondant. better.. sbb fondant cantik tapi pastu nak makan xde selera sbb keras.

myrah berkata...

yupp..time tunang pon bagi & dpt kek fondant..mmg cantik tapi mkn sikit je..

Tanpa Nama berkata...

sis....ambl katering mne yew....b2b n9 jugk...sush nk cri

myrah berkata...

ambik yg dekat dewan mps, xtau name ape sbb parents yg uruskan..hehe