Rabu, September 5

Dulu dan Kini

meh sini aku nak share something..
minggu lepas aku dok belek gambar2 lama dalam lappy..dah lama kot lappy tu terbiar je..
sekali terjumpa la si mahirah yang dulu kala..dan amirul juga yang dulu kala..hehe
tapi macam malu nak tunjuk sebab diri sendiri pon xcaya, eyh aku ke tuuu?hukhuk















nak tengok?hehe






















































scrool lagi ye......... :p















































ha, si gemuk!!

weyyy..tombam ea pipi aku time ni..kahkahkahhh
macam xcaya je pernah ada pipi mcm ni, dagu dah tentu2 berlapis..hihi
ok, ni gambar tahun 2009..



but now??











si keding!!

slim kan pipi i??hakhak
ok, ni gambar tahun 2012, atau lebih tepat lagi, gambar hari ni..hehe
mirul kata, buatlah pipi mcm tahun 2009 tu, comel..dia suka..
owh amirul, nehi nehiiii!i xsanggup tau ada pipi mcm tu..hihi
kenapa dulu xterasa pon yang pipi tu tombam, maybe bajet comel kot..hikhik












































seterusnya..











































yang kiri tombam, yang kanan keding!

seeee..beza kan pipi aku dengan pak tunang ni..
time ni aku bahagia, dapat jumpa boypreng tiap minggu..
sonyum memanjang, tu yang pipi naik melangit tu..hihi
























but now..

































sudah bertukar!

 aku xberapa bahagia seperti dulu sebab xdapat jumpa pak tunang selalu..sbb tu pipi mengempis..
tapi amighul ni mcm bahagia je, pipi dah kombang..
ermm..maybe dia bahagia sebab xyah melayan kerenah tunang yang kejap2 buat perangai bila jmpa..
maybeeeee..

ok, sekarang sy dah tahu sebabnya.. T.T



.. myrah ..

6 ulasan:

Kesuma Angsana berkata...

wei sgt2 berbeza, x kisahlah janji bahagia ye dear!

myrah berkata...

hihi..beza kan kak..
yup2, yang pasti kte bahagian..amiinn. :)

cik fadh berkata...

haha jauh beza tp comel je dua2..hihi

❤Cik Myra❤ berkata...

tanda bahagia tu..hehe

myrah berkata...

fadh : beza mmg berbeza..hihi

myrah berkata...

cik myra : Alhamdulillah, bahagia..hehe