Khamis, Ogos 16

tiap tahun nak balik rumah mak!hehehe


ok, next year kena tunjuk signboard ni kat amirul..
jenuuuh la nak sampai kampung dia kan..so setiap tahun, raya pertama je rumah mak aku lah..hihihihi..


ok, aku still kat office lagi..belum start cuti sebab nak menjimatkan cuti..hehe..dasar kedekuuut kan..
sesiapa yang nak balik ke kampung, pandu cermat yer..peringatan untuk diri sendiri jugak..petang ni balik confirm dah sesakkan..xpe, akan ku kuatkat kudrat yang ada untuk sampai ke kampung ku yang 'jauuuh' tu..hihi.

eyh, aku drive manual la..seremban yang dekat tu pon aku rasa jauh tauuuu...
so haruslah tabah...hukhukhuk 


.. myrah ..

2 ulasan:

hunnybunny berkata...

cayala drive manual..
aku mmg xjln la keta klu drive manual..hehe

myrah berkata...

wey, aku xreti drive auto la..hihi