Selasa, Ogos 28

rumah setinggan saya

rumah yang aku duduk sekarang ni adalah ihsan dari kerajaan utk goment servant..
ihsan pon, tetap kena bayar yer tiap bulan..hehe
aku menetap sini dah 2 tahun lebih dan selama ni tak fikir nak beli barang2 rumah sebab rumah dah complete dengan barang2 housemate..so aku menumpang jela barang2 die..heee

dan disebabkan masing2 dah plan nak kahwin tahun ni..aku pon kenalah bertindak segera dengan menTerjah cavenzi jeeee..entry ni.

so minggu lepas, housemate ku telah berpindah sebab akan berkahwin minggu ni..
ok, dah biasa tinggal berdua, sekarang kena tinggal sorang2..huwaaaaa!!
sedih kan..lagi sedih sebab rumah dah kosong..xde TV dan xde sofa empuk lagi..xselesa lah..hihihi
jumaat lepas aku dah balik putrajaya, masuk2 je rumah terus terkesima sebab rumah dah kosong..
owh..sangat xbest!



ruang tamu
mmg macam rumah setinggan kan..tv pon ihsan dari pak tunang, angkut dari jb..
tv tu sangat berattt..berotot aku tau lepas angkat tv tu..hihi

ruang makan
kosongggg...dah boleh main teng tenggg..hehe

master room sy
disebabkan barang2 dari cavenzi dijangka sampai hari ni..so bilik ni pon sy kosongkan..

bilik tengah
 bekas bilik wina..hehe..barang2 aku kat master room semuanya aku alih ke bilik ni..boleh dijadikan bilik untuk tetamu dan dah 2 hari jugak aku menumpang tidur bilik ni, best gak..hihi
see..masih bersepah kan..semalam punggah2..rasa macam nak menangis bila xpuas hati..huhu

ruang tamu
ruang tamu yang dah kemas..hehe..baru lah lega hati tengok..tapi still mcm kesian dengan rumah sendiri sebab kosong..kalau dari ruang makan ke ruang tamu, dah boleh jadi gelanggang futsal..hehe

art wall clock
ingat lagi x entry yang aku buat pasal art wall clock ni?
dengan selamatnya art ni dah sampai kt aku..suke!
pak tunang kata, kenapa xbeli colour merah..
hurmm..hitam boleh ngam dengan semua colour langsir..bole terima??hihi

bilik ke 3 masih dalam proses pengemasan sebab still banyak barang yang xberkemas..so biarkan dulu..
stor?dah dikemas..
dapur?lagi lah kemassss..! :D

hope minggu ni rumah ni xmacam rumah setinggan lagi la..silalah hantar barang2 saya dengan segera wahai cavenzi..sy xsuka duduk dalam rumah yang kosonggg..mcm seram pon ada gak..huhu
bila barang dah lengkap, boleh lah mendeco2 sebab aku dah upah seorang penDeco..
siapakah??nantilah ea aku bagitau..hihi ;p

pak tunang, awak excited kan???hihihi 



.. myrah ..

2 ulasan:

cik fadh berkata...

eeeeee bestnyer da dpt dok sorg..kalo fadh jd akk ni mmg abis dok deko2 uma ni kak..mst eksaiteddd !!

myrah berkata...

excitedddd..tapi datang mood malas nya, mmg melingkar jela depan tv..hihi