Selasa, Ogos 7

lokasi honeymooon??hehe

alangkah seronoknyaaaa kalau dapat pergi tempat2 macam ni..
nak pergi sekarang mmg xdapat lah..dah xleh nak sakan berjalan..saving2.
so masukkan tempat2 ni dalam list honeymoon bole?hehe
wahhhh..kemain byk tempat kau nk pergi honeymoon yer.. :p

langkawi

for seasons, langkawi

the datai, langkawi

teringin nak pergi pulau2 je..nak main pasir2 yang putih tu & swiming kat air yang jernih..
syokkknyaaa..ok, malam ni nak mimpi lah..hihi
pak tunang..ehemmmmm!!hehe
tapi kalau xdapat pergi pulau2 yang cantik ni, pegi PD pon jadi lah..ada gak air yang jernih kat blue lagoon..hihi
lagipun, tempat sejarah kami tuuuu..kan pak tunang..heee :p


.. myrah ..

Tiada ulasan: