Isnin, Julai 30

iftar bersama pak tunang

hari ni dah masuk ramadhan yang ke-10..kejap je rasanya kan..hot fm pon dah keluarkan lagu raya..
awalnya..aku ingatkan puasa yang ke-15 baru boleh keluarkan..huhu

ok, berbalik kepada tajuk..weeknd lepas aku x balik seremban..
kononnya nak berjalan sakan sambil menge'paw' pak tunang, gara2 aku menang beating hari tu kan..hihi.. tp last minit dia ckp, atok ajak berbuka ramai2 hari sabtu tu..
mula2 nak masam muka gak sbb aku mcm segan2 je * i kan mmg pemalu sokmooo*
tapi bila lagi nak mcm ni kan, semua family dia berkumpul..ok, redha & terus pkir nak masak beli apa tuk bwk pergi umah atok.ni satu lagi perangai aku, kalau dtg dengan tangan kosong, confirm akan menggelabah tahap gaban..hihi

gambar ihsan dari facebook kakngah..hehe :p
family amirul di KL..tak semua ada time ni..huhu
dimanakah aku?tentu2 berkepit sebelah amighul..huhu..i kan pemaluuuuu.. :p

++++++++++++++++++++++++++++++

hari seterusnya, pergi lagi rumah atok..cucunya nak jumpa sebelum balik jb malam tu..huhu
then ayuhlah kte menuju ke Mid Valley untuk menshoping raya!
eyh, tahun ni amighul xraya..cik tunang je..hehe
plan asal dtg sini tuk menambah barang hantaran si pak tunang & menge'paw' pak tunang kasut untuk sy..heee
tapi apakan daya, kasut aku yang dicari..kasut si dia yang dijumpai..huhu
kenapa susah sangat nak jmpa kasut yang bersaiz aku semalam..grrr!
dengan redha nya, cancel la menge'paw'..
b, malam ni kte beating lagi ea..malaysia vs manchester city kan..hihi ;)


orang lapor..

tetiba mennyesal sebab xmakan muffin tu malam td..hihi

xmenyabar sangatttt.. :p

amighul, kalau next week awk datang sini lagi..turn berbuka kat seremban pulak yer..
eyh, mcm dah kahwin lak..ikut turn nak balik kampung mane..hihi

ok, sekarang dah kena biasakan diri dengan perkataan 'turn/giliran'..huhu


.. myrah ..


2 ulasan:

cik fadh berkata...

terkepit2 duduk kalo jumpa family lelaki kan..hihi salu gak hadap bnde tuh..

myrah berkata...

hehe..tau xpe fadh, kaki sesemut pon bertahan jelaaa..hihi