Khamis, Julai 12

habit dulu, kini dan mungkin selamanya....


nampak x dua kesan gigitan kat tangan tu?
sape punya kerja lah yang rajin sangat gigit tangan aku yg comellls ni.. :p

kalau nak tau *xnak tau pon buat2 nak tau jela ea.hihi*
itu hasil gigitan diri sendiri..bukannya sedap pon rasa tangan aku ni..tp tanpa disedari, mmg aku suka nak gigit..kdg2 tu sedar2 je tangan dah ada kesan gigitan..lepas tu fikir, bila kala aku gigit ek??hihi
xtau lah sejak bila habit ni ada..bila bosan2 je, terus gigit..pelik betoll.
tapi kadang2 time x bosan atau ada keje pon..automatik je mesti mulut aku terus ngap tangan yg comel ni..hihi..haiyooo..makin nak kahwin, makin pelik lak perangai kau ni myrah oiii...
xpe, pas kahwin try gigit tangan amighul lak..sodap ke x mcm tangan aku..kahkahkahhh.. :p

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

5 ulasan:

Kesuma Angsana berkata...

gigit diri sendiri xpe lagi.. klau orng len mau x kena nanti hehe

cik fadh berkata...

habit yg pelik ! hihi

fadh lak habit trik rmbut..botakkk !

CINTA UNTUK KITA berkata...

?

myrah berkata...

kesuma angsana : hihi..itu la kak..ade yang kena penangan nanti..hihi

myrah berkata...

fadh : akak pon sukeeee tarik rambut..pon bole bikin botak!!cane ni..hehe..dah halang tgn ni tp tnpa sedar gak..hee