Jumaat, Jun 22

madagascar 3 : europe's most wanted

dah lama rasanya tak review pasal movie..yela, dah jarang tgk movie kan..
harapkan si boypreng jela yg bawakkan..itu pon kalau berkesempatan..
tapi disebabkan minggu lepas mmg diselubungi dengan mood ngedate je, terus plan nak tgk madagascar 3 version 3D..mmg best!

aku mmg gemar gila lah tgk citer cartoon..bernasib baik dapat si amirul yang suka jugak layan cartoon..so dah boleh geng..hehe..apa2 citer cartoon yang aku nk tgk sebelum ni, dilayankan aje even ada gak cartoon yang aku minat, dia tak minat & sebaliknya..hehe




haha..comel je mereka ni..


untuk citer ni, aku bagi 4/5 bintang..memang best!
kalau korang2 yang minat tgk citer cartoon, wajib lah korang tgk citer ni..
boleh gelak2 & ada pengajaran tersendiri.. :)


p/s : ok, minggu ni dapat jumpa boypreng lg tapi setakat kau pandang aku, aku pandang kau jela..membusy!


.. myrah ..

4 ulasan:

Sumayyah Nadhirah berkata...

xsabar nk tgk ahad ni =)

myrah berkata...

besttt!cnfirm xtdo..hehe

Kesuma Angsana berkata...

best sgt ke?

myrah berkata...

bestt kak..sesuai lar tuk family & kanak2..tapi sy yg da besor ni pon suke tgk..hehe