Khamis, Mei 31

Sebelum cuti.........

disebabkan mau bercuti yang agak panjang xpanjang sangat (4hari sajo pon)..banyak kerja yang perlu diselesaikan dulu..sebenarnya kerja dalam masa 4 hari tu xde la banyak sangat pon..boleh je selesai dengan kejapnya (cewahhh!)..tapi disebabkan lepas je cuti tu, aku cuma masuk office sehari je pastu terus berkursus..so kerja2 yang perlu diselesaikan sepanjang tempoh berkursus tu pon aku kena selesaikan sekali dalam hari ni..kalau aku buat time kerja sehari tu, confirm xcukup nafasss..bos pon ada time tu, confirm kejap2 panggil aku..kang menangis, terus xjadi pegi kursus..hiishh..xbolehhh!dah berniat, nak selesaikan 7 hari berkursus tahun ni siap2..pastu xyah nak fikir2 lagi sbb banyak lagi benda penting nak difikirkan..































ini olang muka manyak sinyuuumm..nak cuti la katekan..hihi
senyum senyum pon, koje still banyak lagi ni..adehh..poning palo makcik ha!



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 ulasan:

hunnybunny berkata...

selamat bertunang ye..semoga majlis berjalan dgn lancar..xsbr nk tgk baju tunang ko..hehe..:p

myrah berkata...

thanx hani..eyh, nape nk tgk baju tunang lak..baik tgk aku je..hihi ;)

cik fadh berkata...

akak tunang sabtu ni ke kak ??

myrah berkata...

x, hari ahad tapi cuti awal..hehe