Jumaat, Mei 4

edisi kahwin kahwin

sempena cuti panjang yg lepas..aktiviti aku adalah membawa diri ke johor bahru utk attend majlis perkahwinan kawan aku & amirul..
majlis kahwin tu sehari je pon, hari ahad..tapi hari yang lebih2 tu adalah untuk mengedate..hehe
aku gerak dr seremban pagi sabtu dalam pukul 11..sampai je jb, bersiap-siap & terus ke rumah kawan amirul di pulai untuk majlis pernikahan..
disebabkan aku pakai dress je time tu, terus batalkan niat nak masuk surau sbb segan..hehe..so tunggu jela dalam kereta..dr kereta pon boleh dengar dengan jelas khutbah, lafaz nikah, takliq dll..



perlu lar menyelitkan muka sekali..hehe





dengan sekali lafaz, amal sah menjadi suami kepada aisyah..
bila sah je diorang ni jadi suami isteri, aku yg kat dalam kereta pulak yg sayu sampai meleleh air mata..
orang nikah aku da sebak bagai, time aku nanti meraung terus kot..hihi


ok, ni cerita di hari ahad pulak.. ;)

tempat : dewan raya kg. dato' onn jaafar, larkin jb
untuk majlis perkahwinan amirah & azhar :)

cantik!

tiga2 bz dgn hp..hehe

teman2 sePoli dan sePA..hehe




gojesss!!
 dalam keadaan hujan lebat yg bikin amirul lencun, terus pecut ke majlis kawan dia pulak..

tempat : dewan raya taman chempaka, jb


bff katenya

amek berkat 

amek berkat lagi..hihi

selamat pengantin baru kepada amirah & azhar dan amal & aisyah
semoga perkahwinan kalian akan mendapat kerberkatan Allah swt..

eyh, baru prasan..nama diorang ni double A lar..secocok gituuuu..hehe



.. myrah ..

6 ulasan:

hunnybunny berkata...

mira lawa sgt n pelamin dia..pehhhh..nk kawen lg la cmni..tp nk time kenduri je..lps 2 xnk..leh?hahahha..

cik fadh berkata...

yg akak n abg mirul bilenyer ? tggu je ni..akak xajak pown fadh ttp nk pg..hik hik..

myrah berkata...

hani : boleh hani, dah ade calon kan??hihi

myrah berkata...

fadh : sooooonnn..tp xdo lar soon sgt pon..hihi..wait ha, jgn nt fadh lak yg langkah bendul.hihi

Syahirah Wahidah berkata...

salam awak..nk tny..awk tau ta no phone dewan kampung dato onn jaafar nih?kalo tau bule mntk ta?hihi

myrah berkata...

wsalam..sory awak, sy mmg tak tau sbb sy bukan orang jb..hehe