Isnin, Mac 12

selesai sudah satu perkara

pagi tadi belek2 paper metro, terjumpa lar iklan cavenzi
katenya, potongan pada 10-12 mac..maknanya, hari ni last day lar kan..
sambil belek2 tu, berkenan lar pulak kat sofa ni..harga pon boleh tahan, so terus lar bbm amighul..
lepas je dia ckp ok terus berniat nak pergi cavenzi dengkil time lunch..

sofa yang berkenan di mata..hehe

sampai sana, terus minta org tu tunjukkan sofa yang dalam paper tu
da niat, xnak tgk yang lain sbb nak yang tu je..benda2 lain pon xnak beli, hanya SOFA!hehe
tapi dah kate pon dorang ni salesman yang berpengalaman dalam meracun fikiran customer.
so aku pon terkena lar racun tu jugak..aku pon xtau kenapa tetiba aku boleh minta die pakej untuk satu rumah..hihi..

terus lar salesman ni bwk aku round 1 cavenzi ni..dari ground level sampai lar 2nd level, semua aku terjah..
ni antara pilihan set bilik tidur..
motif amek gambar sebab nak tunjuk kat amighul, dia berkenan ke tidak.. kenapa mesti tnya dia ek??


ini cantik, siap ada corak & amighul pon minat

ini pon boleh tahan gak tapi almari tu mcm xcukup besar..hee

yang ni paling best sbb almari adalah besar!boleh main nyorok2 jugak..hehe

sejam dalam cavenzi ni, xkeruan aku dibuatnya..sekejap nak itu, sekejap nak ini..
last2 tutup mata je, ckp dgn salesman tu confirm!xnak tukar2 lagi & xnak dia terlebih2 bagi racun kt aku..hihi
akhirnya, setelah berbulan2 aku duk memikir pasal brg rumah..hari ni selesai jugak..
tapi disebabkan rumah aku still xde space tuk barang2 ni (set bilik tidur, sofa,dining set, meja tv), aku minta dorang hantar kat aku dalam masa 6 bulan dari sekarang..kalau nak lanjutkan lagi pon boleh, tapi kena informkan 2minggu sebelum penghantaran dibuat..

ok, sekarang fikir barang lain pulak.. 


.. myrah ..

8 ulasan:

cik enul berkata...

waa..bestnyer..dapat soping furniture...
hehehe...

myrah berkata...

hehe..mmg best!btambah best ble tgk duit yg mlayang..hihi
nt turn awk pulak...hee ;)

hunnybunny berkata...

ko dh nk tunang kn..:p nk congrate advance leh x..hehe

myrah berkata...

eyh??belum lagi..sila tarik balik ye..hihi

hunnybunny berkata...

otw dh 2..aku dh bau la nasi mnyak maherah..:p

myrah berkata...

hehehehe..aku wat nasi tomato je nt..hihi

cik fadh berkata...

amboiiii satu set rumah sekali beli,,teringinnn jugak tp kenangkan xde space nk letak so simpan duit baik2..nnt beli sekali, hangussss la duit tu..hihiii

myrah berkata...

heheh..beli time sale mampu lar fadh, kalau x mmg nganga jela tgk..hihi