Jumaat, Mac 9

beli benda yang berfaedah takpe kan?? ^^

semalam menghabiskan masa di alamanda
rasa mcm dah lame xmengedate ngn erwina, sambil membuang masa kt alamanda yg tercinta..hehe
dsebabkan xtau nak beli ape *mcm byk na duit kau mahirah oiii*
terus melangkah ke MPH bookstore, mencari novel lar kte..
setelah diusik2, ditelek2..terus amek 2 novel..
mula2 nak satu je tp mcm byk sgt novel yg best, amek 2 terus lar..sambil tutup mata tipu! berjalan ke kaunter..
eyh, td kata macam dah byk duit tp nak byar tutup mata lak..hihi pening

novel apakah???








































* perlu ke nak scroll lebih2? *














































 menjadi pilihan hati sebab antara yang terlaris..
ok..next................



































menjadi pilihan hati sebab penulis dia bernama muna MAHIRA
ahahaha..ok, motif sebab name same ye..hihi
tapi mlm td dah bc sikit, boleh diterima..jap lagi nk sambung lagi baca novel hasil tulisan saya MAHIRA ini..hihi




.. myrah ..

Tiada ulasan: