Selasa, Februari 14

selepas 10hari meninggalkan office tersayang :p

hye, morning!!
fuhh..!mcm xcukup tangan pagi ni sbb banyak kerja nak kena buat..
yela, dah 10 hari meninggalkan workstation kesayangan ni kan.. muntah!
tengah2 breakfast, berhenti kejap sbb nak key in surat masuk..dah stlle, terus xde selera nak makan lagi..ok, bye2 bubur..huhu
pastu nak menyiapkan memo yang dah tergendala dari minggu lepas..
tengah2 membusy tu bos call bagitau xmasuk office..wahhhh..terus tarik nafas lega..hihi
so boleh lar berhenti jap menaip surat & ber'blogwalking'..hihi
rinduuuuuu..nak baca blog2 korang aka kepochiiii..haha
macam2 nak diceritakan tapi kamera tertinggal kat seremban pulak..haiishhh..
xpe2, minggu ni kte baca2 blog korang lar dulu ea..sila2 lar rajin mengupdate yer..hehe :)



.. myrah ..

2 ulasan:

cik fadh berkata...

bestnyer dpt keje2 luar smpai nek flight..;)

myrah berkata...

hehe..bkhidmat utk kementerian dik, tp bjalan je lebih sbnrnya..hehehehe