Isnin, Februari 27

monday blues

sejak akhir2 ni, aku rasa macam aku hidup dalam keadaan terkejar2
kejap2 nak buat itu, kejap2 nak buat ini..
sebelum ni x pulak macam tu..kadang2 penat dengan diri sendiri yg bak kate amirul "kelam kabut"..huhu
awk xde kat tempat saya sekarang ni amirul, cuba awk ada kat posisi saya..
sekelip mata, semua saya kena buat SENDIRI..kat awak je saya boleh mengeluh & mengadu..dan terfikir, kalau lar awk ada dengan saya untuk semua ini..mgkin kita akan rasa susah senang tu bersama dan lebih menghargai apa yang kita buat ni..huhu..kadang2 sebelum tidur sempat dulu menangis..fikir betul atau tak..berbaloi atau tak apa yang saya buat ni..hurrmm..
niat saya buat cuma untuk kita & family saya..xlebih xkurang, kalau lebih tu bonus tuk kita..dan hope xkan berkurang..

harap apa yang aku pilih ni adalah keputusan yang sebetulnya..bukan perancangan setahun dua tapi untuk jangka masa yang panjang..semoga rezeki ITU akan dimurahkan..amiinn..
setiap keputusan yang dibuat perlu diiringi dengan doa, usaha dan tindakan..

p/s : berdirilah di atas kaki sendiri mahirah..huhu


.. myrah ..

8 ulasan:

hunnybunny berkata...

pa bnda ko ni maherah..ko berbisnes pa plak?hehe..masyuk 2..:p

cik fadh berkata...

ehemmmm fadh mengerti..ermm fadh dulu mcm akak la, xtntu arah tibe2 idop ni . now da back to normal..pape kiter sharing yer kak ;)

myrah berkata...

hani : masyuuuk lar, gaji br masukkan mggu lps..hihi

myrah berkata...

fadh : kan kannn..tunggang langgang rase hidup, mcm2 benda nk kejar..kuat jela semangat ni..hehe.err, pasni fadh leh lar jadi sifu akk..hihi :)

hunnybunny berkata...

emmm..rsa mcm dh tau dh pa dia..:p

cik fadh berkata...

haha jadi sifu apenyer..fadh awal sebulan je dr akak..hihi..akak ipar akak sape name ? bawah leader ?

myrah berkata...

hani : apa yg kau tau hani??cer citer cket..hehehe

myrah berkata...

fadh : bwh MIF dgn MID, akk pon xsure...hehe