Jumaat, Disember 23

nak pergi bintang jugak lar..hihi


korang sume mesti ramai yang tengok biar mimpi sampai ke bintang semalam kan
best x best x??aku ngan wina rase nak berguling je gelak bile tgk kesengalan si kina tu..
sory to say sory to say & my french ol rech rech..hahaha..sengal ubi!!
yang xtgk lagi tu tuggu la kalau2 astro buat ulangan, rasanya mst ada..kan habit astro mcm gitu..heee
tgk tau sbb citer ni bagi aku beastt!! ayat kina..BEST!!hehe
tujuan utama nak tgk citer ni sbb ada randy tu..die kan kacak bergaya walaupun pendek sedikit..hihi..sesuai lar dgn elfira yang katik comel tu..heee

ok, mlm ni nak mimpi randy pangalila..hikhik


.. myrah ..

Tiada ulasan: