Selasa, Disember 6

kami dah boleh kahwin..!!! :D

wahhh..tajuk kau, nampak sgt xsabar..hakikatnya mmg lame lagi kena sabar..hihi
sebenarnya kehadiran amirul minggu ni adalah disebabkan paksaan dari aku, nak ajak dia pegi kursus pra perkahwinan..hehee
sebenarnya xde lar paksa sgt, dia yg cakap nak buat tahun ni, skang pon da hujung tahun kan..
alang2, cik erwina nak pergi so aku pon menjoin lar sekali..ade kawan nak bergosip nanti..hehe

date : 2 & 3 disember 2011
location : kompleks kejiranan presint 16, putrajaya
ahli adalah 6 orang..hehe


sebelum mengantuk dengar ceramah, harus lar posing dulu..hehe
 belum start lagi mamat sebelah tu merungut ngantuk..apedaaaa..!

bagi note yg photostat sajo, xde buku..huhu :p
macam2 ada yer dalam nota yg nipis ini..




cik erwina
 time break dorang ade sediakan makanan tp xmenepati selera..huhu..beli jela kat foodcourt..



muka ngantukkkk
second day

fokus kannn...hihi

tajuk ni adalah best sbb penceramah pon kelakar..hehe
tapi best2 pon, ade gak yang tidur..hihi

ini salah sorang dari penTidur yg berjaya..hikhik
untuk dua hari tu, ada 6 penceramah & bagi aku hanya 3 penceramah je yg berjaya buat aku berminat nak dengar..lagi 3 tu mmg bikin 1 dewan mengantuk..bukan kate lelaki je tidur, prempuan pon same tp aku ngn wina x lar..ktorg lebih bergosip..hihi..tapi kebanyakan yang dorg bagi ni aku dah pernah belajar dari zaman sekolah & poli..so sekadar refresh balik lar..
tapi........ape yang ktorg belajar dalam kursus ni mmg berguna sangat2..even korang lambat lagi nak kahwin, mcm aku gak tp benda yang kte belajar ni dah bole apply dalam diri kita dari awal lagi.. :)



.. myrah ..

4 ulasan:

saeko_nakamura berkata...

wah!sy pon x pi2 lagi kursus ni..=)

myrah berkata...

hehe..pergi pergi...! :)

myzamar berkata...

perlu dengar dengan btul bila g kursus kwen ni...perkara yg dickap kn 2 la yg akan dihadapi...

myrah berkata...

yup..skang belum ade ape2 da alami bnda tu jugakk..kena ubah diri dr skarang... :)