Khamis, Oktober 6

perangai manusia yg macam2 ek

Perangai apakah itu?
Perangai sukaaaaa nak menunjuk..
Cara menunjuk tu kdg2 terang terangan, kdg2 secara halussss...hehe
Setiap apa yg dia ada, dia mesti akan post kt fb..yela, dia sorang je mampu nak ada kan..orang lain xdooo...bukan aku nak dengki tp mmg nampak sgt yg dia nak bagitahu semua yg dia ada...xperlu kot kwn...
Lg satu sikap, yg sukaaa sgt nak update status dgn status2 yg aku rasa juga xperlu..
Fb tu bukan twitter, kalau twitter mgkin sesuai nak update setiap 10saat pon..huhu
Mula2 dulu aku jeles gak la sbb aku xleh nak update cmtu kan tp skang macam da jelikkkk..
Ingatkan aku sorang je yg prasan dgn sikap dia tu, rupanya wina & amirul pon same..ade gak yg sependapat ngn aku..hehe..tadi pon ade sorg lagi membe aku yg ckp benda yg same...ini menunjukkan, ramai sebenarnya prasan dgn sikap dia, segalanya nak dicertakan, last2 partner kau je yg LIKE...
Tapi kan aku xkesah kalau dia nak bercerita kt blog, nak sharing2 la kate kannn...lgpon yg baca sape je, xsemua kenal kau in reality..right?kat fb xperlu kot..sekali dua bole, hari2 xpayah la ea...bos2, kwn2 office sume duk baca..huhu

Untuk kamu yg andainya terbaca, sy minta maaf kalau terasa...


p/s: yg terpendam telah terlerai..hehehe :p


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 ulasan:

wiena berkata...

ok syabassssssssssss. Anda semamangnya sungguh berani oyeahhhhh! ;D

myrah berkata...

hihihi..da xtahan kannn..
tp jap2 lg ada lg, cane tuu..hehehe