Rabu, September 7

mane gamba ghayooo

-
orang sibuk lar bercerita pasal hari raya, letak gamba banyak2, smpai jeles aku tgk
jeles sbb baju dorang adalah cantik2 belaka..hehe
aku pon berkeinginan gak lar nak update pasal raya, letak gamba tp apakan daya cmera tertinggal kt umah mak pulak..ksimpulannya mmg xdo la, tunggu balik minggu tu pon kalau ghajinnn..hehe
xdapat letak gmba raya, letak gamba kasut raya bole x????hehehehe :p
-
time balik seremban tu, mmg da niat nak bwk balik kasut2 yg ado, kononnye nanti boleh lar tukar2 kasut..dari kasut raya sampai lar kasut keje aku bwk balik..semua nak yg tinggi2 sajo...hee

diantara kasut2 yg terpilih utk dipakai ketika raya..hehee
-
-
-
last2, tiba je hari raya..sume kasut tu aku xpandang..hihi
susah nak berjalan katanya, kang masuk kampung, terbenam lak dlm tanah2 lembik tu..hee
sudahnya kasut ni jugak yg menjadi pilihan hati time seminggu beraya tu..sonang!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
taraaaaaaa
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



si grey ku yg da season in the sun..hihihi
ini juga yg menjadi pilihan hati, sonang nak melangkah..
lagipun kaki aku ni kan kaki org kampung, xdpat nak pkai kasut2 yg tinggi tu lame2
even g kerja pon, stakat pakai dr basement ke office tingkat 4, then tukar selipar..hehehe :p
-
bak kate amirul, pasni xyah lar beli kasut lg..bukan gune sgt..pembaziran!! :p
-
-
.. myrah ..

2 ulasan:

cik fadh berkata...

same la kak . bawak kasut balik kg dekat 4 pasang tp akhirnya pakai sepasang je . haha

myrah berkata...

heheheh..cmtu la pmpuan kan..heee