Selasa, September 27

maklang, cikyui & akipp..!hehe

-
date : 25september2011
location : jusco seremban 2
.. maklang ira, acik mirul & akip comel..
-
ahad lepas mirul datang beraya umah aku..ye, lambat!da syawal ke 27..huhu
masuk2 je rumah, akip da mula buat2 baik..sgt baik, pijak semut pon xmati bak kate atok die..hehe
tunjuk baik kt cikyui, cuba kalau cikyui xde, degilnya MasyaAllah..!hee
time aku kt dapur, die tanya "maklang nak g taman x??"..pastu tnye kt mirul soalan yg same..
eleh..nak pancing la tu, nak minta ktorg bwk die..hehe
konon2 nak g main boling ngn mirul tp akip nak ikut pulak..sampai menangis la..alahaiii, kacau maklang nak ngedate jela kamu ni..hiishhh..
last2 bwk ler budak kecik ni skali..bersungguh die..
-
otw ke jusco, masuk kereta terus minta susu..hehe

dengan cikyui tersayang, konon2 nak buat peaceee tp xreti..hee

time ni bersungguh betol die bersorak bile aku ngn mirul main..pastu die pulak nak..haiyoooo

fokus tgk skrin pointer tp sepatah haram pon xpaham..haha

gamba gegor sbb cikyui dipermainkan oleh akip..
konon2 nak suapkan mirul gula tu, bile mirul nak makan je terus die masukkan balik dlm mulut die..hihi..pandaiiii lar akip! :D

akip bersemangat, nak ikut cikyui skali..sebok!

bawak lar kejap budak tu, puas hati die..hehe

score utk 1st game_ saya kalah!

score utk 2nd game_saya menang!! :D

bersedia untuk pulang

macam bapak orang x???xde kot..hee
tp ada suara2 yg mengatakan "eyh, muda2 lagi dah ade anak besar"
anak buah lar..hihi

dah keluar dah tebiat dia ni..susah2..! :p

akip dah pengsan..hehe..comel jee...

kami..kuikuikuiiii ;D
-
-
.. myrah ..

2 ulasan:

teacher anis berkata...

dah ade dah gayenye tu myrah..dah lulus ni nak dirikan masjid.

myrah berkata...

hehehe..kalau da sampai jodohnye, insyaAllah..kena tnye cikyui akip ni dlu..hihihi :p