Ahad, Ogos 28

x sabarnyeeee nak raya..! :D

ini antara kuih yang bakal diserbu untuk raya nt..
tadi pon aku br je mkn choc chip, xsabar la nak tunggu raya br dpt makan kan...hehehe
malam ni mak aku da start masak rendang cili api..awalkan...hehe
ini adalah kerana, sok ktorg nak balik umah nenek, tolong nenek masak pulak..
malam ni jugak, merajinkan diri menukar langsir..mcm malas, tp nak raya punya pasal, kena la rajinkan diri...adehhhh..hehehe :)
-
-
.. myrah ..

Tiada ulasan: