Rabu, Ogos 17

lg best puasa kt rumah!

-
dugaan dtg bile berpuasa kat office atau rumah?
dulu aku lg suka puasa time keje, xfikir sgt pasal makanan
kalau duk umah lak, asyik2 fikirkan makanan..yela, bile time xpuasa kejap2 nak mngunyah..
so mmg aku lg suke puasa dekat office..tp tu dulu2 la..
skang ni, aku xsuke puasa dekat office..xtau la nape, mungkin sbb aircond yg sgt sejuk bikin perut aku cepat lapar..kdg2, kul 8am da main keroncong..kul12pm da main konsert pulak..
-
skang jugak, bile aku duk umah family..xpulak nak rasa lapar..mgkin sbb aku termakan byk time sahur *mak masakkan*, then tertidur lama *katil yg best hanya di rumah family*..hehe
even tgh tgk tv, si akip ni selamba je makan dpn aku..aku lgsung rase xtercabar..haha..siap ajak aku mkn skali, katanye "sidapnye woti ni, meh la mkn maklang"..hamboi2...
-

tgk tu, makan dgn berlagaknya..elehh..roti je pon, maklang xheran ponnnnnnn...

makan dengan rakus sbb roti yg terlalu sidap..hihi
-
-
sekarang ni pon perut da mula berlagu2 tp stakat lagu jela, rse lapar tu xde pulak
mungkin kah sbb kuantiti sahur yg tidak mencukupi?hehe
rasa mcm nak blik seremban la pulak ptg ni, tp ntah la..
mcm nak ikut wina g mid jugak..hiishhh..sume la aku nak..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
dlm masa yg same, sdg rindurindu dgn die ni
jd dtg ke tidak ni amirul...huhu

eyh, awk da kelihatan kurus la..hihi
-
-
-
.. myrah ..

2 ulasan:

BuLat i2 CirCLE berkata...

dugaan puasa kt umah lg berat dr kat ofice

myrah berkata...

hehe..so jgn weeknd pon keje la, ringan cket dugaan...