Isnin, Ogos 8

syukur Alhamdulillah. :)

Utk kakitangan kerajaan, mari lah kita bersyukur sbb bakal dapat bonus ptengahan bulan atau lbh tepat minggu depan..hehe
Walaupun mengharap tuk dapat 2bulan atau sebulan, tp setengah bulan ni pon wajib la bersyukur dpd xdpt kan..
Dpt je berita ni, clling ngn ayah aku, die pon suke sbb pesara kerajaan pon dpt..mcm nak pauuu ayah tp diri sndiri da keje & dpt gak bonus tu..so cancel plan..hehe
So kwn2, bole la buat bajet baru skang ni.. ^^

p/s : amirul, nak kongsi ek??xdapek doo..hihi


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: