Khamis, Ogos 11

sahursahur sorangsorang

-
pagi tadi korang2 sume sahur x?korang sahur pe?rajin nak masak pagi2??
ini pertanyaan tuk yg duduk jauh dari family yer, sbb kalau korg duk ngn family, peratus utk bangun masak sahur adalah rendah, tentu2 omak2 korg yg masak kan.. *ini merujuk kepada sy bila berada di rumah family* hehe :p
ok2, abaikan pasal peratus memasak tuk yer..hehe
pagi td aku bangun sahur awal, 4.30 pagi..kononye bgn awal, makan awal then boleh sambung tdo lame sikit kan..bangun dengan harapan nak makan la yg ringan2 sajo tp xde ape yg ringan pon kat dapur tu..last2 merajinkan diri buat bubur sajo..ingatkan buat bubur amek masa yg sikijap tp lame jugakkk..last2 kul 5am jugak aku sahur..

menu sahur : bubur & dutch lady rendah lemak ^^
(sambil tunggu bubur masak, makan gak kurma)
-
sambil makan kejut la bf kt jb tu, nak kejutkan sahur..aku kan gf yg prihatin.. :p
tp harapan jela kejut, xnak bangun dgn alasan ngntuk..eleh, smlm semangat kejut aku sruh bgn sahur..blah la luuu :p
-
selesai sahur, makan dlu VCO softgel then menuju ke katil dgn harapan nak lelap mata cepat2 tp apakan daya, mata ku da terbukak besar, susah pulak nk menutupkan kmbali..haiiishhh..
tgk erwina tidur kt bilik sebelah sronok je, jeles!
last2, da nak masuk waktu subuh br aku lelap, dpt la tdur setengah jam..
sekarang mata suda, terkedip2..
ngantuknyaaaa....................
-
-
p/s : wina yg xbangun sahur pun sdg kengantukan skarang, kalah i tauuu..hihi
-
-
.. myrah ..

Tiada ulasan: