Ahad, Julai 24

setengah hari bersama cikyut..hihih

-
date : 23julai2011
location : seremban sajeeee
-
semalam adalah hari ngedate bersama cikya setelah berbulan xjumpe..eyh,yeke cikya??hehe
konon nk g putrajya, nak g office jap tp last minute cancel sbb tetibe rase malas..trus jela pegi ke jusco seremban2..
nak tgk movie tp xtau nak citer ape, last2 pilih citer senario ops pocot jela..da berkali ckp xnak tgk citer ni tp xtau lar kenapa bole pilih citer ni..hahahahhaa..mengonggg je..
-

cikya da tombammm..hihi

eyh, aku pon lebih kurang same la..hehehhehe
-
-
balik dari jusco terus g spa, tempat keje akak kepada aya.
mau jmput akak die & sambil2 tu aku try lar buat facial..heee
slalunye org ckp buat facial sakit tmbah lak muke bjerawat mcm aku ni kan tp xde lar sakit pon cume geli je bile die urut kt lehar ngn telinga aku..heee

ok, abaikan reben besar tu..hahahahah..nak cover rambut sebenarnye..heee

time ni relex je, ntah2 aku da tidur kan..heee
-
selesai facial, trus lar pulang ke rumah..next time kte jumpe lagi ye cikya.. ^^
=
==
=
.. myrah ..

4 ulasan:

azra sophie berkata...

seronoknyer g buat facial...

thanks follow my blog ya... :)

myrah berkata...

;)

Tanpa Nama berkata...

hehe..osah bosa eh reben ko maklang..ayat berbelit2 la maklang "tempat keje akak kepada aya
nak jmput akak die".. haha
_cikya cumel

myrah berkata...

hahahaha...cntik kan reben tu..hihi
tbelit ke, jnji lidah xterbelit ea.hihi