Rabu, Jun 8

orang lain yang nak kahwin, aku yang feeling2 nak bercuti..hohoho

-
hari ini baru hari rabu kan, tp mood malas aku dah dtg terlalu awal..bagaimana ni??
actlly hari jumaat ni aku cuti sbb nak g weding ema kt batu pahat..aku siap aply cuti tuk hari isnin gak..
mlampau ek, kawan yg nak kahwin, aku lak yg nak cuti pjg..hihi
tp xpe la kan, aku ni skang da susah nak cuti..blnce cuti pon byk lagi, leh simpan tuk cuti kahwin wina tahun depan..haha *ok, mlampauuu*
-
ok2, berbalik kepada tujuan sebenar..skarang ni mmg malas je nak bekerja, da boring kot.. *eyh, bole ke cmtu??*
tempoh berkhidmat br 2thn, ada lg 35 tahun lg kena berkhidmat tp tahap malas nak bekerja tu mcm sok da nak pencen..hehe *myrah, sila bersyukur dgn apa yg ada skarang*
-
tp aku xde lar rasa smpai mcm nk bhenti keja kn, cume nak cuti je sbb penat bkerj a *mcm byk keja lak*
duk kt office br ni, segalanya penat..paling penat otak lar..tu yang asyik moody *bosan je myrul nak layan*
utk hari ni, kena siapkan segala kerja yg tertangguh, sok nak relex2 je then abes office hour mau pulang sremban...hari jumaat da start cuti & menuju ke selatan..... ;)
ke sana dengan 2 tujuan!apakah??adelahhhh..hehehehehe :p
-
-
-

muka minah yg excited nak cuti smpai da nak juling biji mata..hihi
-
-
p/s : myrah mmg slalu excited & over, bak kate amirul.. :p
-
-
-
.. myrah ..

4 ulasan:

Sumayyah Nadhirah berkata...

xpe2 praktis dulu...c u kt sane....

myrah berkata...

hehe..ok, jmpe nanti.... :)

myrah berkata...

hehe..ok, jmpe nanti.... :)

tat!n berkata...

elele,nk date ler tu.ngeee